Είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητα των προϊόντων μας θα σας ικανοποιήσει απόλυτα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση όμως, υπάρχει δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων υπό συνθήκες. Το σχετικό κόστος αποστολής των προϊόντων προς επιστροφή επιβαρύνει εσάς.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που φτάσει στα χέρια σας ελαττωματικό προϊόν (π.χ. φθορά κατά τη μεταφορά ή μη λειτουργική συσκευή ), επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο +30 2610 322 177 το αργότερο εντός 4 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα σας ενημερώσουμε για τον τρόπο αντικατάστασης του χωρίς καμία επιβάρυνση εξόδων μεταφοράς.
Αλλαγή /Ακύρωση παραγγελίας
Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας χωρίς καμία επιβάρυνση εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ετοιμαστεί για αποστολή, καλώντας το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλ: +30 2610 322 177. Στην περίπτωση που έχετε προκαταβάλλει το ποσό της παραγγελίας σας, το ποσό επιστρέφεται ολόκληρο στο λογαριασμό της επιλογής σας. Στην περίπτωση που ή παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή δε γίνεται επιστροφή χρημάτων και η παραγγελία σας αποστέλλεται κανονικά.
Συμπληρωματική παραγγελία
Μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε συμπληρωματική παραγγελία έχοντας υπόψη σας ότι θα θεωρείται νέα παραγγελία και θα έχει την αντιμετώπιση και τους όρους νέας παραγγελίας.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς ή ένας τρίτος, υποδειχθείς από εσάς και διάφορος του μεταφορέα, αποκτήσατε/σε τη φυσική κατοχή των εκάστοτε αγαθών. Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε σχετικά την Επιχείρηση μας, εντός της παραπάνω προθεσμίας, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις εξατομικευμένες προδιαγραφές του καταναλωτή, β) στην προμήθεια αγαθών, στα οποία έχει επέλθει ζημία από υπαιτιότητα του καταναλωτή, γ) στην προμήθεια αγαθών, τα οποία λόγω υγιεινής δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή (π.χ. εσώρουχα) και δ) στην προμήθεια αγαθών, των οποίων η συσκευασία τους είναι κατεστραμμένη.
Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε εκ των ως άνω ενεργειών επικοινωνήστε μαζί μας, τηλεφωνικώς στο τηλ. 2610322177 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο sales@i-used.gr για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.